Data publikacji: Sep 23, 2018 11:42:0 AM
W pierwszej połowie 2018 roku, wykonany został przegląd instalacji przeciwpożarowej. Niestety okazało się, że należy przeprowadzić kosztowną modernizację niektórych elementów naszej infrastruktury przeciwpożarowej w celu zachowania zgodności z wymogami przepisów dot. ochrony przeciwpożarowej. Największy koszt wiązał się z wymianą detektorów tlenku węgla (CO) - posiadane przez nas detektory starego typu należałoby oczyścić i legalizować. Zdecydowanie sensowniejszą opcją okazała się ich wymiana na nowy model.
Ze względu na wysoki koszt realizacji, Zarząd Wspólnoty podjął decyzję o
nierealizowaniu w tym roku punktu 5 i 8 planu, czyli instalacji opraw awaryjnych, doświetlających garaż w przypadku awarii oświetlenia głównego oraz lamp ostrzegawczych OPUŚĆ GARAŻ - posiadane przez nas oświetlenie wydaje się być wystarczające wobec sięgającego niemal 10 000 PLN kosztu instalacji dodatkowych lamp.
W tym tygodniu zakończony został przegląd i modernizacja. Okazało się, że samozamykacze grodzi garażowych udało się naprawić i nie było konieczności montażu nowych, co nieco ograniczyło finalny koszt napraw i modernizacji.
Odbiór napraw przez Zarząd Wspólnoty został dokonany w dniu 26 września 2018.