Data publikacji: Sep 23, 2018 11:52:32 AM
W poprzednim tygodniu doszło do dwóch nieprzyjemnych zdarzeń w naszym budynku.Na IV piętrze doszło do zalania wynikającego z nieszczelnego wężyka doprowadzającego wodę do baterii kuchennej. Wobec półtoragodzinnej nieobecności właściciela lokalu, doszło do zalania sufitów podwieszanych w przestrzeni wspólnej na III piętrze poniżej zalanego lokalu.
Na szczęście sufity te są wentylowane otworami prowadzącymi do pomieszczenia technicznego z licznikami. Właściciel zalanego lokalu ustawił we współpracy z administracją budynku wentylator, który wymusza ruch powietrza w pomieszczeniu technicznym, przyspieszając proces osuszania.
Po zakończeniu tej operacji, administracja oceni ew. konieczne prace naprawcze, którymi obciążony zostanie sprawca zalania.
Wszystkim osobom, które brały udział w zawiadomieniu pechowego właściciela dziękujemy i informujemy, iż Zarząd Wspólnoty pracuje nad usprawnieniem procesu powiadamiania i działania w przypadku awarii.
W imieniu sprawcy zalania, pragniemy także przeprosić wszystkich sąsiadów za utrudnienia.
Następnej nocy z kolei doszło do zapchania pionowej rury kanalizacyjnej. Ponieważ poprzednie tego typu zdarzenie doprowadziła do zalania mieszkania poniżej fekaliami i wystąpienia znacznych szkód materialnych, właścicielka mieszkania znajdującego się poniżej obszaru zapchania, w porozumieniu z Zarządem Wspólnoty wezwała pogotowie kanalizacyjne, które o godzinie 4 w nocy dokonało udrożnienia rury kanalizacyjnej. Rachunek za udrożnienie obciążył Wspólnotę.
Mając na uwadze częstotliwość występowania tego typu zdarzeń, zwracamy się do Państwa z prośbą o niewrzucanie do toalet przedmiotów i materiałów, które mogą spowodować zapchanie kanalizacji pionowej.